duminică, 31 ianuarie 2010

azi,biscuiti


E interesant cum noi ne preocupam mai mult de prieteni decat de familie. Cred ca ei sunt elementele chimice ce pun lacat unui cerc si tot ei sunt elemntele chimice care pot dauna unui cerc. Nici nu imi amintesc de cate ori am plans pt ei asta pt ca sunt nenumarate momente si tot atat de multe in care simteam ca ei sunt masca de oxygen de care am nevoie. Pactul pe care il fac cu un prieten e mai sacru decat o casatorie pentru ca intr-o prietenie poti descoperi o familie, aventura erotica, simplitate,gelozie,sinceritate,minciuna si lista continua dar intr-o casnicie foarte rar gasesti prietenul cel mai bun in sotia ta sau sotul tau si ajungi la ura. Prietenia nu cunoaste ura decat ‘’ochii care nu se vad se uita’’. Fetele mele sunt ca biscuitii ce-i savurez la o cana de cappuccino;sunt exuberante, avangardiste, sufletiste,mistice,sunt ca piperul din cafea, si nu in ultimul rand sunt ale mele si le iubesc.
Asta e pentru un suflet in crestere si suparacios…hey tu sa sti ca oricat de mizerabila ar fi vremea tot m-as trezi dis de dimineata sa culeg visine cu tine si oricat de sarata mi-ai face o ciorba tot ash spune ca e cea mai buna din galaxie si chiar daca nu ai pune in cafea 3 lingurite cu zahar ash face un effort de o savura cu tine pe banca in diminetile racoroase.Pur si simplu sunt singura care iti tine isonu,sunt singura care si-ar vinde biscuitii pentru tine si singura care si-ar baga foarfeca in paru tau in timp ce dormi.
Nu renunt la nimic din ce am .Niciodata !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu