duminică, 14 martie 2010

curent alternativ

S:Si fiecare vers ce-l spun,cand ma ascund in fum,plecat de pe bunul meu drum,nestiind unde ma aflu acum,Si cum,am ajuns aici,incerc sa imi ascult instinctul,dar ii repet " nu intseleg ce zici",si caut o cale de scapare,poate prin aceste cuvinte goale ce par aruncate la intamplare,dar se pare ca tot ce las in spate sunt doar pahare murdare,folosite pentru prorpia-mi alinare,singura speranta de scapare,de impacare cu mine insumi in simplu fapt de a afla existentsa mea in " a fi";chiar si cand deschid ochii ma intreb " de ce a inceput aceasta zi ?
A: pahare ude si pereti stropiti de ea ,inec iubirea s-apoi o colorez cumva,o colorez in drum,in cerc,in cumva in ceva, in fumuri de ''ea'', si iar in ea vad ce-ai putut schimba in alta,cumva,ceva ,nisip greoi,o omoara,o doboara , ii injecteaza paharele pline de ea,si iar ''ea''.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu