miercuri, 30 decembrie 2009

prietenii stiu de ce si pentru ce...in memoria lui giorgi

O discutie intre mine si bravu meu vecin .pentru cine nu intelege faza era in felu urmator:tipu avea o chestie aiurea la status si eu ca de obicei i-am comentat fraza aia nenorocita si uitati voi inteligenta unor mari cercetasi ai taramurilor cibernetice.

al3xys_rock: ye fix amu
al3xys_rock: creste da pana cand
al3xys_rock: pana cand moartea ne va desp
ady_you_rock: mi scos fixu
ady_you_rock: si nam cehf sa conectez
al3xys_rock: ce sa conectezi mah
al3xys_rock: ?
ady_you_rock: fixuuuuuuuuuuuuuuuu
ady_you_rock: puliiiiiiiiiii
ady_you_rock: ce sa conctez
ady_you_rock:
al3xys_rock: da ce legatura are cu ce am vb noi
al3xys_rock: ok am inteles
ady_you_rock: ioi
ady_you_rock: )
al3xys_rock: dmn adi
ady_you_rock: am crezut ca vrei sa ma suni
ady_you_rock: in fine
ady_you_rock: nevermind
ady_you_rock: tare aiurit is de la un timp.

Conversatie mai nereusita cu el nu am av de ceva vreme :))) de fapt toate conversatiile cu el sunt nereusite ) ( tre sa ne felicitam de la multi ani si daca ne merge semaforu om ramane cu giorgi u dount anderstend la o cina cu mititei si bere nu-I asa adi? ::::J))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu