luni, 17 mai 2010


Daca e sambata e discoteca saau ceva in aer liber dar totusi cu o prelate deasupra capului si cu muzica ce o numesc ei ‘’marfa se stie’’ .am facut ireversibila greseala sa ma strecor printre mappety si sa fac o agataciune cu fata mea . dar ce plm sa agati acolo ? haina in cuier probabil pur si simplu era aproape plin de negrotei in stanga si in dreapta oriunde mi-as fi aruncat privirea .tzeapa !!! nu-i nimiiiic cel putin unu cu fata de caine-porc m-a filat sarmanul ma intreb daca o fi ajuns la actul sexual in capsoru ala al lui de wc-u constipat ,pacat, nu am fost pe aceeasi lungime de unda. Acu totusi mi-am amintit ca nu am auzit nici o piesa de-a innei ,nuuu ? :-O am gresit discotecaaa ... am platit intrarea si nu au rulat inna ? sfinteasca-se numele tau  ! si dintr-un dans in altul am fost pe sistem ,in rand cu oamenii ,ca asa-i taranu ,vinerea la scoala apoi la sapă si gospodărie,sîmbăta pana dupa masa la fel , sîmbătă seara la disco, totusi sa pastram traditia in dă hood,sambata disco -duminica biserica,sa te patrunda duhul sfant pentru o intreaga sapt in care ai preacurvit , zis si facut. Insa nimic nu umple saptamana decat telefonul vecinei mele in miez de noapte’’hello hello beibi iu call i can hear ă thing i have got no sărvis in dă clab iu say say ,what did iu say ar iu breiching up on me sorry I cannot hear you I’m kinda bizi k-kinda bizii’’bine va intrebati de ce m-ar fi sunat ,nu ca am uitat robinetu deschis dar proasta mea se credea pe tauru communal sii mi-a calarit patuuuuu ,parchetu de parca ea plateste impozitu pe ele.oricum o iubesc e din coasta mea :>:> .
In fine asa week asa zi de luni ,o lucrare banala la o materie la fel de banala ,evident sa ma razbun pe profa i-am facut caricatura pe hartie si am lipit abtibilduri pokemon .buhu you whore ...nu mai am chef sa scriu ăăăă la revedere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu